Thursday 8 September 2011

MILIKILAH BIODISC



BIODISC ANUGERAH ALLAH PALING ISTIMEWA KEPADA MANUSIA


Antara teknologi terhebat di abad ini adalah penemuan rahsia tenaga alam semesta melalui satu alat yang di namakan BIODISC. Ilham untuk mencipta alat ini di anugerahkan Allah SWT kepada seorang manusia bernama Dr.Ian Lyon. Di atas kesungguhan dan usaha intensif beliau mengkaji kaedah alternatif merawat penyakit berasaskan air selama  25 tahun maka terhasillah BIODISC. Secara asasnya, dapatlah diringkaskan BIODISC adalah alat untuk memindahkan tenaga. Medium yang digunakan untuk memindahkan tenaga ini adalah melalui air, cahaya atau nur, dan udara.

Antara subjek terhebat dan teragung yang dikaji beliau sebagai asas untuk menghasilkan BIODISC termasuklah air zam-zam, air yang paling mulia sekali di dunia ini dan menurut Al-Quran, air zam-zam adalah penawar kepada segala jenis penyakit. Menurut Dr.Ian Lyon pula, air zam-zam mengandungi 26 jenis mineral yang dapat membantu merawat pelbagai jenis penyakit. 13 daripada 26 jenis mineral ini telah ditanam melalui teknik pelakuran kedalam kaca biodisc untuk menghasilkan medan tenaga yang positif.

Sehingga tahun 2010, Dr.Ian Lyon masih merahsiakan teknologi untuk menghasilkan BIODISC daripada umum. Kami berpandangan, ianya akan tetap dirahsiakan pada masa akan datang. Dari segi saintifiknya, BIODISC berkait rapat dengan bidang Quantum Fizik, iaitu salah satu peringkat kajian fizik yang tertinggi sekali pernah difahami oleh manusia.

Sesunguhnya tugas dan tanggungjawab kita sebagai pemilik BIODISC adalah menggunakannya sebagai ikhtiar dan usaha untuk merawat penyakit. Kita mampu membantu ramai kenalan-kenalan kita yang sedang sakit di luar sana..InsyaAllah.

Harus diingat, apa yang paling penting BIODISC hanyalah alat atau asbab untuk merawat penyakit. Tidak ada satu pun benda di dunia ini yang boleh digerakkan kecuali dengan izinNya. Maka serahkanlah kuasa penyembuhan kepada Allah SWT.

Kitab Ilmu Perubatan Biodisc ini memberi panduan untuk memahami BIODISC teknik-teknik aplikasi untuk merawat penyakit. Ilmu yang di terkandung dalam kitab ini dikumpul dari pelbagai sumber pengalaman. Ilmu ini tidak terhad dan ia akan sentiasa berkembang mengikut peredaran zaman. Penemuan ilmu baru pasti akan sentiasa muncul.

Anda bertanggungjawab menggunakan BIODISC dan ilmu ini secara optimum untuk mendapatkan hasil yang terhebat. Bantulah manusia dan beri manfaat kepada mereka. InsyaAllah usaha anda akan di berkati dan diredhai Allah SWT, insyaAllah.

Segala apa yang berlaku di alam ini adalah berasaskan kepada prinsip sebab dan akibat. Dari prinsip asas ini, banyak ilmu yang lahir khusus membincangkan tentang rahsia-rahsia kejadian alam. Sains adalah ilmu yang berasaskan hukum ini. Apabila berlaku akibat, manusia mencari sebab. Dari ketekalan sebab, maka manusia meramal pula akibatnya. Pada hakikat yang sebenarnya, sebab dan akibat adalah ilmu Allah SWT, pencipta alam ini.

Sains tidak sanggup dan tidak mampu memberi jawapan kepada semua persoalan ilmu. Ini kerana ada ilmu ladunni, yang merupakan ilham kepada para nabi dan wali. Ilmu-ilmu ini penuh rahsia dan tidak terdaya dibongkar menerusi kaedah ujikaji moden. Maka jika satu ilmu tidak dapat dikaji secara saintifik, tidaklah bermakna ia tidak boleh diterima atau dipelajari langsung. Ilmu tidak terhenti kepada pembuktian saintifik semata-mata. Manusia diberikan hanya sedikit dari perbendaharaan ilmu. Hanya Allah Yang Maha Berilmu. Anda hendaklah berdoa agar ditambahkan ilmu, sambil sentiasa berusaha mencari. InsyaAllah dipertemukan.

Selamat membaca.



1. Apa itu Bio Disc?
Bio Disc adalah sebuah alat penghasil tenaga alam/semulajadi menggunakan teknologi Nano. Tenaga yang dihasilkan dipanggil tenaga SCALAR. Teknologi Nano adalah teknologi yang teruji mampu memecahkan zarah sehingga ke ukuran yang sangat kecil / halus pada skala nano. Kewujudan nano itu sendiri terletak di dalam dimensi 1/10,000,000 meter sehingga 1/1,000,000,000 meter. Pelbagai bidang telah menggunakan teknologi nano ini, bermula dari bidang ilmu pengetahuan sains dan teknologi dalam ilmu  kesihatan,  perubatan dan lain-lain.

Teknologi nano telah dikenalpasti memiliki nilai positif yang sangat berguna kepada manusia, sama ada melalui hasil dari kajian penemuan mahupun dari hasil-hasil kajian teruji dan selamat, yang telah dihasilkan secara besar-besaran seperti yang terdapat pada air biodisc ini.

2. Apakah yang terkandung dalam Biodisc?
 Bio Disc terbuat dari 13 mineral alam yang telah melalui proses penggabungan, diikat bersama pada tingkat molekul menggunakan teknik nano fusion dan suhu yang tinggi.
Gabungan dari pelbagai mineral dalam proses penggabungan menghasilkan perubahan tenaga yang dikenali dengan Tenaga Scalar.

3. Apakah fungsi Tenaga Scalar?
 Tenaga Scalar / gelombang Scalar mengembalikan segala cecair struktur molekul.  Cecair struktur molekul kepada tenaga Scalar akan menyimpan struktur molekul semulajadi dan rangkaiannya.

Jon Barron, pengkaji dunia nutraceutical mengatakan tenaga Scalar boleh meningkatkan fungsi sistem imune sebanyak 149% seperti yang telah dibuktikan di makmal. Scalar meningkatkan produk dengan berkesan kepada  setiap sel di dalam badan untuk pembuangan sisa toksik.

4. Bagaimanakah Biodisc berfungsi?
 Air yang telah diproses Biodisc (di biodisckan) mengandungi kandungan mineral semulajadi (nano-crystals) istimewa. Ia menghasilkan getaran yang harmonis dan medan gelombang magnetic yang menyebabkan molekul air tersebut distruktur semula. Keputusannya air yang telah diperbaharui. Air tersebut boleh dibandingkan dengan air semulajadi dengan kualiti fizikal dan biological yang telah dipertingkatkan.

Tujuan kualiti baru ini adalah merupakan perubahan dalam struktur molekul pada air. Biodisc menstruktur semula air tersebut.
  
5. Dimanakah air berstruktur boleh didapati? Anda boleh mendapati air berstruktur pada:

(a) air zam-zam
(b)cecair amniotic (cecair yang melindungi embrio)
(c) Healing Spring Water
(d) Air yang dirawat oleh Biodisc

6. Bagaimana air berstruktur berfungsi dalam badan manusia?
 Dalam badan manusia, terdapat 2 jenis asas air: Bound water (air biasa) dan juga air berstruktur.
Air berstruktur
(a) adalah kumpulan kecil berbanding molekul air yang biasa dan lebih besar.
(b) yang telah dicampurkan dengan frekuensi kuasa peningkatan (seperti ‘healing spring water’)
(c) mempunyai rupa bentuk Kristal yang sempurna untuk membolehkan penyerapan yang cepat ke dalam sel

Oleh kerana ciri-ciri ini, pergerakan air keluar dan masuk dari sel adalah yang paling optimum.

Bound water (air biasa) pula adalah air yang secara fizikalnya terhambat ke struktur molekul lain dan tidak berupaya untuk bergerak bebas melalui dinding-dinding sel. Ia boleh bergerak sekitar sel dan menyebabkan bengkak dan pengumpulan air.

Disebabkan pergerakan bebas air melalui dinding-dinding sel, air diserap dengan efisyen dan cepat:
(a) meningkatkan pengangkutan nutrient
(b) meningkatkan perpindahan bahan buangan
(c) mengekalkan komunikasi yang sempurna antara sel-sel

Sel-sel kita bertanggungjawab menghasilkan tenaga, merawat protein-protein dan penyusunan bio-kimia yang mengagumkan. Penyerapan nutrient yang sempurna ke dalam sel-sel adalah kunci konsep kepada kehidupan yang sihat.
  
7. Kenapa saya perlu diberi tenaga air berstruktur Biodisc?
 Apabila badan manusia meningkat usia, ianya lebih cenderung kepada tekanan, keracunan, pencemaran, diet yang tidak seimbang dan lain-lain pilihan cara hidup. Badan mula kekurangan air (menyebabkan kedutan).
Sel air berstruktur yang kita lahirkan bersama mula hilang keseimbangan dan hilang rupabentuk efisyennya. Keputusannya adalah kebolehan menyerap air akan berkurangan. Kajian menunjukkan kekurangan air kedua-duanya penyebab dan keputusan proses penyakit.  Kebanyakan kita mengalami kekurangan air yang kronik dan tidak mengetahuinya.

Dari sudut pandangan biologi, ianya sangat penting untuk meminum air yang baik contohnya air hidup. Dengan itu, metabolisma akan membawa nutrien ke dalam sel dan pengeluaran sisa toksik akan berfungsi secara optimal.

Kebiasaanya air yang terdapat di Bandar bukanlah air hidup. Rawatan teknikal dan penyaluran air melalui saluran paip di bawah tekanan yang tinggi pada jarak yang panjang boleh menyebabkan kerosakan kepada tekanan dalaman dan kepentingan keaslian air tersebut. Ukuran, bau busuk dan rasa dan juga kekurangan kepentingan tenaga biological adalah keputusannya. Ini adalah sebabnya mengapa air biasa patut digantikan untuk membina semula keutamaan aset biologikal air. Biodisc merupakan penyelesaian inovatif yang bekerjasama dengan prinsip semulajadi contohnya penggunaan kebolehan menstruktur semula mineral-mineral tertentu dan juga nano-kristal untuk mengembalikan semula air.

11. Kebaikan Air Rawatan Biodisc
·         Air akan menjadi lebih lembut (tanpa memerlukan bahan kimia seperti pelembut, anti-oksidan, penstabil ataupun pengurangan)
·         Meningkatkan rasa dan juga bau ( juga mengurangkan bau klorin dan sebagainya) Lebih ramai orang akan menikmati air ini.
·         Kesan atas kesihatan. Membantu pembuangan sisa toksik, menstabilkan sistem imune dan penyerapan air. Rasa harmoni dan tahap tenaga diri dipertingkatkan.
·         Ia akan meningkatkan rasa pada makanan dan minuman
·         Ia membantu keselesaan tidur.
·         Ia mempunyai kebolehan menyeimbangkan ying dan yang dan menghasilkan kuasa kehidupan Chi (ilmu perubatan kaum Cina)
·         Ia membantu menghasilkan air bertenaga dengan meletakkan air minuman diatasnya
·         Dengan meminum air bertenaga ini, ia akan menghasilkan Amezcua Biodisc yang akan membantu anda membuang sisa toksik dan menyerap air ke sel-sel badan
·         Ia meningkatkan sistem imune dalam badan
·         Ia mengurangkan tahap tekanan
·         Ia meningkatkan tahap kandungan nutrient
·         Ia meningkatkan tahap oksigen dalam darah
·         Ia mempunyai kesan ketenangan dari gelombang  yang meningkatkan minda kognitif.

Kelebihan, kehebatan dan ciri-ciri produk BioDisc
1.  Membantu merawat segala jenis penyakit fizikal, mental, emosi dan rohani dengan teknologi NANO sebagai kaedah rawatan alternatif yang mudah, murah dan berkesan. InsyaAllah sembuh dengan izin Allah SWT yang maha menyembuhkan.
2.  Tiada tarikh luput dan boleh digunakan sepanjang zaman, bukan sunrise,matured atau sunset. Memenuhi keperluan asas manusia iaitu : air = kehidupan sejak dulu hinggalah kini dan selamanya...
3. Pasaran yang sangat luas meliputi 6 billion penduduk dunia dan sentiasa berkembang setiap hari. Setiap manusia adalah pengguna biodisc.
4. Menjimatkan minyak petrol, diesel,gas memasak, gas NGV sehingga 30%-50% dimana harga minyak dunia sentiasa naik setiap tahun.
5. Boleh digunakan oleh manusia, haiwan dan tumbuh-tumbuhan. Oleh itu, kadar penolakannya rendah dan permintaannya tinggi
6. Tiada persaingan daripada mana-mana produk yang menawarkan fungsi yang serupa. Bersifat eksklusif di dunia ini.
7. Jika pecah, jangan buang serpihan biodisc, ia masih boleh dibaiki dan masih boleh digunakan seperti biasa.
8. Tenaga gelombang biodisc boleh ditambah dengan frekuensi ayat-ayat suci Al-Quran dan zikir. (sama konsep dengan air Yassin)
9. Harga yang sangat berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua orang. Menang membeli, menang memakai.
10.   Produk ini akan menjadi percuma apabila anda menggunakan sepenuhnya dan menikmati faedahnya.

Kebaikan lain:
Pertumbuhan tanaman yang mencukupi (bio-mass, kesihatan, warna, jangka hayat dan lain-lain) dan juga air payau atau air masin.

Fakta menunjukkan bahawa air mineral menghasilkan pertumbuhan tanaman yang mencukupi berbanding dengan air biasa ataupun air masin. Air Rawatan Biodisc mempunyai sifat fizikal dan biological yang sama seperti air mineral. Ini bermaksud pertumbuhan akar yang lebih baik diikuti dengan peningkatan pengambilan nutrient. Pertumbuhan lebih baik, warna sihat, peningkatan biomass dan juga jangka hayat yang lebih panjang terbukti dan keputusan yang boleh dikira. Air yang tidak dirawat menyebabkan tanaman mati. Air yang sama dirawat dengan Biodisc menghasilkan pertumbuhan tanaman yang menarik.

 Kesan-kesan ini boleh juga dipindahkan kepada binatang. Biarpun lembu atau ikan – binatang ini menunjukkan reaksi yang positif di air yang bertenaga. Kesan daripada air Biodisc ini adalah ia dapat mengurangkan tahap tekanan dan meningkatkan kesihatan, biomass, kesuburan dan juga penampilan.

Penternak Ikan di Nigeria menggunakan Biodisc ini untuk menternak, angka penetasan ikan meningkat dari 60% kepada 96% selepas menggunakan air bertenaga ini.
_______________________________________________

QNET

In the network marketing industry, we need to identify suitable person to build the business. As you seen, I need to built my QNET business. I do believe that QNET is the best platform for me.
1.       Product is amazing
2.       Company strong
3.       Marketing and compensation plan are the most simple in the world
4.       My team work strong
5.       No maintain & flush…

Adakah anda berpuas hati dengan tahap ekonomi dan kedudukan kewangan anda sekarang? Sekiranya anda berhenti
Adakah anda atau ibu-bapa,keluarga, rakan-rakan anda sedang menghadapi masalah kesihatan? Antara kemewahan dan kesihatan, yang mana lebih utama bagi anda?

Langkah² membuat keputusan
1.  Mengenalpasti apakah punca sebenar masalah yang sedang dihadapi. Cth: Adakah saya sedang menghadapi masalah kewangan atau masalah kesihatan?
2.  Sekiranya punca masalah telah dikenalpasti, apakah cara untuk menyelesaikan masalah tersebut? Apakah pilihan yang ada?
3. Senaraikan kebaikan dan keburukan untuk setiap pilihan yang anda buat dan buatlah keputusan dengan bijak.

Kelebihan, kehebatan dan ciri-ciri pelan pemasaran QNet
1.  Syarikat QNet sangat kukuh dan memiliki kredibiliti perniagaan yang luar biasa hebat dan first class. Anda adalah QNet. Perniagaan anda bertaraf antarabangsa.
2.  Modal di keluarkan hanya sekali seumur hidup. Lebih banyak anda buka akaun, lebih besar pulangan pendapatan anda. 1 akaun mampu menjana RM 300,000.00. 2 akaun mampu menjana RM 600,000.00. 3 akaun mampu menjana RM 1.2 juta. InsyaAllah.
3. Anda adalah bos kepada perniagaan anda sendiri. Anda boleh melakukannya pada bila-bila masa dan dimana-mana jua tanpa sekatan dan anda jua yang menentukan sendiri kejayaan anda.
4. Tidak perlu maintain. (maintain bermaksud anda terpaksa membuat pembelian pribadi setiap bulan untuk melayakkan account anda kekal aktif dan tidak dilupuskan oleh Syarikat. Ini adalah salah satu jenis belian paksaan yang menindas)
5. Tiada had masa untuk mencapai sasaran. Anda menentukan kejayaan anda sendiri. Adakah anda ingin komisen itu dalam masa seminggu? Sebulan? 6 Bulan? Setahun? 10 tahun? Terpulang kepada anda. Account anda kekal sama ada anda berusaha atau tidak. Tidak ada flush. (Flush ialah situasi dimana account anda dilupuskan oleh syarikat kerana gagal mencapai sasaran jualan dalam satu tempoh masa yang diberikan. Cth:anda wajib jual kepada 4 orang dalam masa sebulan, kalau tidak, account flush)
6. Tidak perlu menjual barang atau edar barang, tidak perlu premis perniagaan, tidak perlukan pekerja, tidak perlu bayar bil elektrik,air,astro dan sebagainya. Anda hanya perlu promote kehebatan produk, kehebatan syarikat, dan potensi pelan pemasaran kepada kenalan anda. Anda hanya perlu menceritakan kebenarannya sahaja. Jangan berbohong dan menjanjikan kepalsuan. Nyatakan kebenaran dengan jujur, ikhlas dan betulkan niat untuk membantu orang lain.
7. Tiada kejayaan tanpa usaha. Komisen dibayar hanya kepada mereka yang berusaha. Sangat adil dan wajar.
8. Sistem yang tidak mengkayakan upline. Upline pun perlu berusaha untuk berjaya. Ini bukan skim cepat kaya atau piramid.
9. Bonus 3/3=USD 250.00 : RM825.00. Komisen yang sangat lumayan, mudah, ringkas, telus dan berterusan untuk jangka panjang selama 3 generasi. Unbelieveble!!!
10.   Bonus adalah dibayar setiap minggu dan pendapatan boleh diwarisi kepada pewaris sehingga 3 generasi.
11.    Konsep bantu membantu dan kerjasama kuat antara upline dan downline. Kerja berpasukan menjamin kejayaan. Tidak mementingkan diri sendiri.
12.    Tiada pangkat yang membezakan antara partner baru atau lama. Komisen dibayar kepada semua adalah sama 3/3=USD250.00.
13.   Portal laman web pribadi percuma bernilai RM 1000.00 untuk QNet Malaysia. Prospek dari seluruh dunia boleh membeli produk dengan hanya masuk ke dalam laman web pribadi anda.
14.   Anti kemelesetan ekonomi. Semakin teruk kemelesetan ekonomi, semakin ramai manusia akan mencari punca pendapatan untuk terus hidup. QNet adalah jawapannya.
15.   Falsafah majukan diri sendiri dan pada masa yang sama bantu ibu bapa, suami isteri, adik-beradik, saudara-mara dan rakan-rakan.
16.   Sistem yang mudah dipelajari dan mudah diduplikasi dan diajar kepada orang lain dan dengan Qnet, anda mampu mencapai impian anda. Dengan cara anda bekerja skrg, untuk capai impian anda, anda mengambil masa yang sangat lama.
17.   Anda mampu mencapai kedudukan financial freedom dalam masa singkat dgn syarat anda berusaha. Konsep bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Semua kejayaan di dunia ini dimulakan dgn sikap yang positif dan usaha yang berterusan.
18.   Bertanyalah kepada yang telah mencapai kejayaan dengan QNet. Cara mudah mencapai kejayaan ialah buat apa yang orang berjaya buat. Untuk mengelakkan kegagalan, belajar kesilapan mereka dan jangan buat kesilapan mereka. 
19.   Ingatlah...apa nak buat jika anda memiliki wang 1 Juta?  “Ia boleh membeli sebuah rumah, tetapi bukan keselamatan. Ia boleh membeli sebuah katil, tetapi bukan tidur. Ia boleh membeli sebuah jam, tetapi bukan masa. Ia boleh membelikan anda buku, tetapi bukan ilmu pengetahuan. Ia boleh membelikan anda kedudukan, tetapi bukan penghormatan. Ia boleh membelikan anda ubat, tetapi bukan kesihatan. Ia boleh membelikan anda darah, tetapi bukan nyawa.” Anda lihat, Duit bukanlah segalanya! Tapi pada hari ini segala-galanya memerlukan duit untuk terus hidup.

Jadi apakah keputusan anda? Adakah anda berpuas hati dengan produk? Adakah anda berpuas hati dengan kehebatan dan kredibiliti syarikat QNet? Adakah anda melihat ada peluang menjana pendapatan dalam pelan pemasaran QNet dan mengubah hidup anda? Adakah anda bersedia untuk menyertai QNet demi mencapai impian anda? Adakah nilai anda hanya sama dengan sebulan gaji anda? Siapakah yang akan anda letak sebagai pewaris? Apakah yang anda ingin wariskan kepada anak-anak anda selepas anda tiada lagi? Adakah anda memilih untuk menjadi pemain atau sekadar penonton?

Maklumkan kami apakah masalah anda sekarang dan kami akan bantu... emmcresourcesmalaysia@yahoo.com / 012 6650387

No comments:

Post a Comment