Thursday 15 October 2015

PERKHIDMATAN KAUNSELING PERSONAL TERBAIK DI MALAYSIA

Anda mempunyai masalah personal berhubung Masa dan Wang?

Sila bertemu dengan kaunselor anda. Saya sedia memberi perkhidmatan profesional bagi menangani masalah anda dari sudut Masa dan Wang.

Masa bukan segalanya namun segalanya memerlukan masa. Masa semua orang ada namun tak semua orang bijak mengguna masa dengan betul. Begitulah juga dengan wang.

Dengan pengalaman sebagai Ketua Pengurusan Kaunseling Pendidikan Malaysia selama 6 tahun dan 20 tahun dalam dunia keusahawanan, berlatar belakang akademik bidang psikologi, kaunseling, penyeliaan dan motivasi kendiri, saya yakin dapat berkongsi pengalaman anda secara luar biasa hebat.

Bina kemajuan dan kejayaan dalam bidang keusahawanan  bermodalkan DUIT (Doa, Ilmu, Usaha dan Tawakal). Kunci kejayaan dan kebahagian ada dalam genggaman anda. Saya  boleh berperanan untuk menjadi cermin diri anda. Cermin terbaik adalah ilmu, pengalaman, kemahiran dan kepakaran kendiri.

Semoga berjaya di dunia dan akhirat.
Salam persaudaraan dari saya.

  
Saya boleh dihubungi di talian : 012 6650387. Saya juga boleh dihubungi di e-mel abbaakba@yahoo.com


CR. AHMAD KAMAL BIN ARIFFIN






No comments:

Post a Comment